Internet Kvasetice

Poskytujeme internetové připojení o rychlosti 20/10 Mbps za cenu 200 Kč s DPH na území obce Kvasetice.
Technická specifikace služby 20/10 Mbit/s viz. všeobecné podmínky bod VIII.

1. Rychlost stahování (download) Mbit/s

Maximální rychlost stahování – 20 Mbit/s
Inzerovaná rychlost stahování – 20 Mbit/s
Běžně dostupná rychlost stahování – 15 Mbit/s
Minimální rychlost stahování – 10 Mbit/s

2. Rychlost odesílání (upload) Mbit/s

Maximální rychlost odesílání – 10 Mbit/s
Inzerovaná rychlost odesílání – 10 Mbit/s
Běžně dostupná rychlost odesílání – 8 Mbit/s
Minimální rychlost odesílání – 5 Mbit/s

Kontakt: Jan Klíma, 775 03 19 29, klima.j2006@seznam.cz, janklima@kvasetice.cz

Všeobecné podmínky o poskytování služby INTERNET

I. Definice použitých pojmů

1. Smlouva – smlouva o připojení k telekomunikační síti poskytovatele mezi Janem Klímou a účastníkem pro internetové služby ve znění všeobecných podmínek
2. Účastník – konečný příjemce služby
3. Poskytovatel – Jan Klíma
4. Služba – produkt, který je předmětem smlouvy a je ve smlouvě specifikován
5. Internet – celosvětová síť propojených uživatelských PC komunikujících prostřednictvím protokolu TCP/IP
6. Koncový bod sítě – fyzický bod sítě, na kterém poskytovatel předává Službu účastníkovi

II. Předmět Smlouvy

1. Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele poskytovat účastníkovi (v rámci obce Kvasetice) připojení k síti a závazek účastníka je hradit řádně a včas poskytovateli sjednané poplatky za službu a užívat poskytnutou službu v souladu se všeobecnými podmínkami a dobrými mravy.
2. Služba bude poskytována výhradně na adrese, která je uvedena ve smlouvě.
3. Služba bude účastníkovi předána na koncovém bodě sítě poskytovatele.

III. Práva a povinnosti

1. Poskytovatel se zavazuje udržovat technické prostředky, jež slouží k poskytování služby ve stavu umožňujícím nepřetržitý provoz.
2. Poskytovatel se zavazuje účastníkovi zajistit měsíční dostupnost služby na úrovni sjednané smlouvou.
3. Poskytovatel poskytuje službu účastníkovi nonstop. Případné výpadky služby účastník oznamuje poskytovateli na stanoveném telefonním čísle a emailu, tyto kontakty jsou uvedeny ve smlouvě. Tato čísla je poskytovatel oprávněn měnit jednostranným rozhodnutím s tím, že případnou změnu účastníkovi oznámí písemně, telefonicky nebo prostřednictvím emailu.
4. Poskytovatel se zavazuje při nahlášení výpadku služby postupovat co nejrychleji k odstranění závady.
5. Účastník se zavazuje zajistit přístup poskytovateli do dotčených budov a prostor za účelem obsluhy a údržby zde umístěných technických prostředků poskytovatele.
6. Účastník se zavazuje v koncovém bodě sítě řádně pečovat o zde umístěné technické prostředky poskytovatele, zejména zajistit, aby klimatické podmínky prostor ve kterých je umístěna technologie pro připojení k poskytovateli odpovídaly provozním podmínkám těchto zařízení.
7. Účastník se zavazuje v koncovém bodě sítě poskytnout energetické napájení pro provoz koncového bodu sítě dle požadavků technologie.¨
8. Účastník se zavazuje sdělit poskytovateli každou změnu osobních údajů nebo kontaktů, která by měla vliv na znění smlouvy nebo jeho dosažitelnost.
9. Účastník není oprávněn službu nabízet třetím osobám a není oprávněn užívat praktik, které by mohly poškodit nebo omezit ostatní účastníky.
10. Účastník nesmí službu využívat k porušování autorských práv, k účasti na nelegálních aktivitách, případně k jiné trestné činnosti.
11. Účastník není oprávněn měnit nastavení technických prostředků potřebných pro připojení k síti poskytovatele.
12. Porušení některé povinnosti, zejména bodů 8, 9, 10 a 11 čl. III. těchto všeobecných podmínek, nenese poskytovatel za účastníka žádnou zodpovědnost a toto jednání může mít ze strany poskytovatele za následek omezení služby nebo okamžité vypovězení smlouvy bez nároku na vrácení jakékoliv zaplacené zálohy nebo jiného plnění.

IV. Cena a platební podmínky

1. Za poskytování služby se účastník zavazuje platit paušální měsíční, půlroční nebo roční cenu včetně DPH.
2. Úhradu paušální měsíční, půlroční nebo roční platby za uplynuté období je účastník povinen hradit buď bankovním převodem nebo fyzicky poskytovateli na základě dokladu, který účastník od poskytovatele obdrží. Tento doklad bude vystaven s termínem splatnosti 14 dní. Při nezaplacení fakturované částky do data splatnosti má poskytovatel právo službu účastníkovi pozastavit.

V. Kvalita poskytované služby a sankce s ní související

1. V případě, že dostupnost služby dle této smlouvy bude v kalendářním měsíci nižší než sjednaná dostupnost služby, je účastník oprávněn požadovat snížení měsíční ceny o 10 Kč za každý započatý den trvání výpadku služby, maximálně však do výše 60% paušální měsíční ceny.
2. Požadavek na snížení měsíční ceny musí účastník uplatnit písemně nejpozději v následujícím kalendářním měsíci, jinak tento nárok zaniká.
3. Dobou trvání výpadku se rozumí doba od nahlášení výpadku služby do ukončení výpadku služby. Tohoto závazku se poskytovatel zbavuje v případě, že byl výpadek způsoben zaviněným jednáním účastníka. Částka, o kterou má být snížena měsíční cena, bude odečtena od nejbližší následující fakturované částky poskytovatelem.
4. Za snížení dostupnosti poskytované služby se nepovažují případy kdy:
a. dostupnost služby klesla pod sjednanou hranici v důsledku porušení povinností účastníka vyplývajících ze smlouvy a všeobecných podmínek,
b. se jedná o „vyšší moc“: toto jsou případy - vzpoury nebo civilní nepokoje, válečné operace, případy nouze na celostátní nebo místní úrovni, průmyslové spory jakéhokoliv typu, požáry, záplavy, extrémně nepříznivé počasí, blesky, exploze, sesuvy.

VI. Doba plnění a zánik Smlouvy

1. Smlouva je sjednána na dobu neurčitou pokud nebylo ve smlouvě stanoveno jinak. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu a účinnosti dnem zahájení poskytování služby.
2. Pokud nejméně 30 dnů před uplynutím doby platnosti této smlouvy kterákoliv ze smluvních stran neoznámí písemně druhé straně, že nemá zájem o prodloužení doby platnosti smlouvy, bude doba platnosti této smlouvy prodloužena na dobu neurčitou.
3. Platnost a účinnost této smlouvy končí:
a. písemnou dohodou smluvních stran,
b. výpovědí jedné ze smluvních stran bez udání důvodu s jednoměsíční výpovědní lhůtou, která počíná běžet prvním dnem následujícího kalendářního měsíce po doručení písemné výpovědi poskytovateli nebo účastníkovi,
c. okamžitou výpovědí smlouvy ze strany poskytovatele v případě, kdy účastník poruší podmínky smlouvy a všeobecných podmínek, zejména dle bodu 12. čl. III. těchto všeobecných podmínek. V takovém případě bude o tomto kroku účastník jednostranně informován písemně a není rozhodující převzetí tohoto vyrozumění.

VII. Ostatní ujednání

1. Účastník a poskytovatel se zavazují, že budou dodržovat podmínky této smlouvy. Dále účastník prohlašuje a stvrzuje podpisem smlouvy o poskytování služby internet, že se seznámil s obsahem smlouvy a všeobecnými podmínkami.
2. Smlouva je sepsána ve dvou výtiscích. Účastník obdrží jedno vyhotovení a poskytovatel také jedno vyhotovení.

VIII. Technická specifikace služby 20/10 Mbit/s

1. Rychlost stahování (download) Mbit/s

Maximální rychlost stahování – 20 Mbit/s
Inzerovaná rychlost stahování – 20 Mbit/s
Běžně dostupná rychlost stahování – 15 Mbit/s
Minimální rychlost stahování – 10 Mbit/s

2. Rychlost odesílání (upload) Mbit/s

Maximální rychlost odesílání – 10 Mbit/s
Inzerovaná rychlost odesílání – 10 Mbit/s
Běžně dostupná rychlost odesílání – 8 Mbit/s
Minimální rychlost odesílání – 5 Mbit/s
Na skutečně dosahovanou rychlost mohou mít vliv opatření řízení provozu uplatňovaná poskytovatelem, na což má poskytovatel v oprávněných případech nárok dle platné legislativy i Všeobecných obchodních podmínek. Na skutečně dosahovanou rychlost při měření rychlosti připojení i běžném používání služby přístupu k internetu může mít vliv běžící služba IPTV nebo další OTT služby typu Youtube nebo Netflix, běžící aktualizace operačních systémů nebo aplikací, poslech hudby na pozadí a další služby, které běží mimo internetový prohlížeč a nemusí být na první pohled jejich činnost zjevná. Za velkou trvající odchylku od běžně dostupné rychlosti se považuje taková odchylka, která vytváří souvislý pokles výkonu služby přístupu k internetu pod definovanou rychlost v intervalu delším ¨ než 70 minut. Za velkou opakující se odchylku od běžně dostupné rychlosti se považuje taková odchylka, při které dojde alespoň ke třem poklesům skutečně dosahované rychlosti v intervalu delším nebo rovno 3,5 minutám v časovém úseku 90 minut. Velká trvající odchylka a velká opakující se odchylka mohou mít vliv na kvalitu poskytované služby a dávat v případech, definovaných Všeobecnými obchodními podmínkami, právo na reklamaci poskytované služby. Pokles skutečně dosahované rychlosti pod úroveň minimální rychlosti je považovaný za výpadek služby a v případech, definovaných Všeobecnými obchodními podmínkami, může dávat právo na reklamaci poskytované služby.

Vzor smlouvy

Vzor smlouvy